Saturday, 3 March 2007

Nieuwe weblog

Hallo,

welkom op de nieuwe weblog :)
De oude weblog wilde niet zo goed. Ik kreeg allemaal rare instellingen enzo.
Nu las ik op Flickr dat deze weblog heel goed is. Vandaar een nieuwe!

Ik zit nu achter de receptie van de backpackers dit te typen. De jongen die de receptie normaal
doet is naar Taupo dit weekend, hij doet mee met de Iron man. Dus ik heb mazzel... want dit werk is veel leuker. Ik kan dit weekend 24 uren maken dus dat is veel beter dan elke keer maar 2 uurtjes maken. En nu ben ik door de week de hele dag vrij. Vanaf 18 Maart tot ik weg ga kan ik hier ook werken. Erg leuk!

Het weer is hier wel een beetje minder geworden. Het is een beetje bewolkt en een stuk kouder.
Nou ja, ik mag niet klagen hoor, kan nogsteeds in een korte broek en tshirt rondlopen :)
Ik hoorde dat het in Nederland erg regenachtig weer is. Maar de lente komt eraan!

Met school gaat alles ook goed. Erg druk allemaal maar heb nu bijna alle opdrachten voor de NHL af en dan moet ik aan m'n Master Project beginnen. Hier achter de receptie heb ik een computer met een snelle internetverbinding dus ik kan hier ook huiswerk maken.

Niet zo heel veel gedaan de laatste tijd. Voornamelijk op school gezeten. Ben vanmiddag vrij dus dan ga ik wel even wat doen..

Groetjes Suzanne

No comments: