Thursday, 29 March 2007

Druk druk druk...

Nog 1 nachtje slapen in Rotorua!
Morgen ga ik naar Auckland. Om kwart voor 12 (tussen de middag) vertrek ik uit Rotorua.
Ik ga eerst naar Hamilton, daar kan ik 2 uurtjes rondkijken voor ik naar Auckland ga. Ik heb een backpackers bij het vliegveld geboekt.. Lekker uitslapen tot vijf uur ofzo :)

Deze week was erg hectisch. Ik moest nog veel voor school doen, wat trouwens niet helemaal gelukt is. Ook waren er vandaag en gisteren in totaal vier toetsen die ik moest doen.Ook moest ik 's avonds werken.. En ik moest natuurlijk m'n tas inpakken.

Afgelopen maandag was er een feestje bij Karen, mijn docent, thuis. Het was echt onwijs leuk. We moesten allemaal wat te eten meenemen. Somigen hadden brood of salade of wat anders mee en sommigen hadden een toetje mee. Ik geloof dat er bijna dertig mensen waren. Allemaal Engels studenten, docenten en aanhang. Heel gezellig.

John stapt zo op het vliegtuig. NL tijd donderdag half zeven 's avonds. (voor mij vrijdagochtend half vijf). Wel spannend. Hij heeft een stoel bij het gangpad, hij is wel lang dus dat is ook wel nodig. Eerst een stopover in China, net als ik, en dan zaterdag ochtend om zes uur is hij bij mij (NL tijd vrijdagavond tien uur)!

Ik ga naar bed... Morgen weer vroeg op om alles klaar te maken.
Volgende bericht is samen met John :)

Groetjes Suzanne

No comments: