Saturday, 24 March 2007

Nog 1 week!

Over 1 week precies is John hier! Daar heb ik echt enorm zin in.
De tijd gaat hier veel te snel.. Ik moet nog veel doen. Maar ik denk dat het wel af is voor ik hier weg ga donderdag.

Tauranga vorig weekend was geweldig. Vrijdag tussen de middag de bus erheen genomen. Het is maar anderhalf uur rijden dus ik was er voor twee uur. Ingecheckt in de backpackers waar ik hoorde dat de ferry naar Mount Maunganui die dag voor het laatst zou gaan. Dat wilde ik wel graag meemaken dus gelijk die middag maar die kant op gegaan. Nou, de ferry was niet zo heel veel bijzonders maar Mt Maunganui wel! Om de base gelopen en ook naar boven geklommen. Erg de moeite waard. Het weer was heel mooi met af en toe een paar wolken. Om zes uur de bus terug genomen naar Tauranga. Zaterdag rustig aan gedaan en door Tauranga gelopen, een erg leuk stadje. En zondag weer terug naar Rotorua.

Maandagavond voor het eerst in de receptie begonnen en het bevalt erg goed. Het is echt ontzettend leuk werk, mensen in en uit checken. Ook zijn er veel vragen over alle attracties maar die probeer ik natuurlijk ook te beantwoorden.

M'n huiswerk schiet al op. Heb al een groot stuk van m'n master project geschreven. Het is wel ontzettend veel werk. Heb er al veel uren werk ingestoken. Ik vind het echt moeilijk om er een goed lopend verhaal van te maken.

M'n kamer hier is echt enorm! Ben er erg blij mee want er zit ook een eigen douche in. Echt een heel verschil met zo'n klein mini kamertje als ik had!

Later meer! Groetjes, Suzanne

No comments: